FAQ


Hoe kan ik betalen?

Je kunt je order betalen via iDeal, CreditCard, PayPal, Bancontact of SofortBanking/ DIRECTebanking. Er zijn geen extra kosten voor het betalen met een van deze betaalmethodes.

Wat is de levertijd binnen Nederland?

Alle orders worden verzonden met PostNL en hebben een levertijd van 1 á 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Gelukkig past de Plopr door de brievenbus, je hoeft er dus niet speciaal voor thuis te blijven ;). Plopr is niet aansprakelijk voor eventuele vertraging tijdens het transport.
Heb je na 5 werkdagen je order nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat is de levertijd buiten Nederland?

Binnen Europa gebruiken wij aangetekende post voor zendingen tot 2,0 kg. Voor zendingen boven de 2,0 kg. binnen Europa gebruiken wij PostNL pakketdienst. Buiten Europa gebruiken wij enkel de PostNL pakketdienst. PostNL overhandigd de pakketten aan de lokale vervoerder in het land van bestemming. De gemiddelde levertijden van internationale zendingen zijn:

EU5 - 10 werkdagen
Wereld10 - 15 werkdagen

Plopr is niet aansprakelijk voor eventuele vertraging tijdens het transport.
Heb je na de aangegeven periode je order nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn all-in, dus geen onverwachte verpakkings- en administratiekosten.

Wij bieden gratis verzending aan binnen Nederland!

Internationale orders worden verzonden met PostNL. Zendingen binnen Europa met een totaalgewicht lager dan 2,0 kg. worden verzonden met aangetekende post. Vanaf 2,0 kg. gebruiken wij de PostNL pakketdienst. Daarvoor gelden de volgende tarieven:

 

 Europa Wereld
0 gr. - 250 gr.€ 4.75€ 26,95
250 gr. - 500 gr.€ 5,50€ 26,95
500 gr. - 1 kg.€ 6,70€ 26.95
1 kg. - 2 kg. € 7,99€ 26,95

 

EuropaAlle landen in Europa excl. IJsland, Noorwegen, Rusland en Zwitserland.
WereldAlle overige landen (incl. IJsland, Noorwegen, Rusland en Zwitserland).


Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn product?

Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen van een product, is er nog maar 1 op voorraad. Wil je er toch graag meer hebben, neem dan contact met ons op en dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Kan ik iets retourneren?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijden het transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn, dan kan je uiteraard de artikelen retour sturen. Graag ontvangen wij een e-mail met daarin een foto van je ontvangen order. Wij zullen dan contact opnemen om je retour goed af te handelen.

Kan ik een custom-made Plopr bestellen?

Dat kan zeker, wij leveren Ploprs met een logo of tekst. Zie de pagina Relatiegeschenk voor meer informatie.
Wil jij een custom-made Plopr met je eigen naam? Of de naam van je vriend/ vriendin/ vader/ kennis/ of iemand anders? Neem even contact op en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

Wat is de levertijd van een custom-made Plopr?

De levertijd van een custom-made Plopr met eigen logo is gemiddeld 2 tot 3 weken. Wij hebben een voorraadhoudende fabriek waardoor wij snel kunnen schakelen en jullie logo mooi en snel op de Plopr kunnen graveren. Voordat de productie start, sturen wij altijd een digitaal voorbeeld. Zo kan je goed zien hoe jullie logo op de Plopr komt. Na goedkeuring hierop zullen wij het graveerprocess starten. Indien jullie de custom-made Plopr sneller nodig hebben, neem dan even contact op met ons. Vaak kunnen wij sneller leveren.

 

 

© 2017 - 2020 Plopr. - THE WORLD'S COOLEST BOTTLE OPENER | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel